BE MY FOLLOWER OK . THANK YOU , I WILL FOLLOWED YOU BACK .

About Me

My photo
nama saya DG SITI AISHAH . call jee scha for nick name . ofcorz i'm MUSLIM i'm (f) female . sweet 14 a.k.a 14/4/1998 . tiada yang menarik , cuma seorang yg sgtsgt FRIENDLY . SINGLE BUT NEVER AVAILABLE . LOVE ALLAH . love my family , mom ,dad , bro . love my besties . love my PET . LOVE YOU .

Wednesday 19 October 2011

.

HAHAHA . memang ada yang dah nangis2x kan depan lappy tu .
mana tak nye , org broken heart . mesti sedih2x .
tapi . HEART ? cerita heart lah saya tau . broken2x ni nda main ohh .
and , mmg korang ada fikir saya budak getek kan .
hohoho :o . kalau ada budak yg pndai b'cintancintun segala ,
tapi masih kecil . saya juga ckap budak getek :P
hmp , amacam ? tertipu berabis tak ?
tak lagi , nanti aQ buat cerita yang lagi menyayat hati . nak ?
haha , SAYA JAHAT ? hummm . nguekk . cik aishah tipu saya !! mamy .
:P . jeritlah sekuat2x nye .
nahh . my kak anys . ada baca ? hha , kita kan m'ajar .
hump , dia yg salah . bukan saya ! hha !
make sesuatu yg interens , bukan dari segi kecantikan blog .
tapi cara kita buat entry . yehee , bole sua jadi blogger hebat ni .
korang ada cadangan lagi tak nak buat kelainan pada entry ?
kalau ada , ajar meh .
tapi korang jangan ingat aQ senang nak cari idea nak tipu korang ,
susah meh . 5 entry pasal org broken heart aQ baca .
hha , aQ ? main copy jeh . tapi , ada juga lah aQ buat sendiri .
yg buat mcm betul2x . pasal saya bawa besties2x saya , sama pasal ex kunun2x saya on9 .
kankankan . lepas ni saya akan buat post dekat fb .
utk para readers yg malas nak tekan CLICK SINI tu .
biarlah diorang terus tertip kan .
sepa suru , tak nak baca sampai abes .
nanti post itu akan berbunyi .
"cukuplah 2 hari aQ jadi org budu"
hha , tentu diorang sedih menala2x tu kan baca kesedihan hati aQ .
wahh . kwang . kwang . kwang !
so , TERIMA KASIH ATAS TITIK PELUH SAYA .
ok . ok . maaf yehh .
saja nak cari sesuatu yg interest siket . BABAIII . MUAKSSS . :p
lain kali saya tipu lagi ok . jadi jaga2x .
selain di luar yg suka mengusik a.k.a menyaya .
dekat blog juga begitu ~

hey . dah bace ? alhamdullillah . jgn lupa tinggalkan jejak oke

No comments:

Post a Comment

HEY , DAH BACA KAN ? APA LAGI , COMMENT LERRR . NOKTAH PUN TAKPE !

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...